Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Default user image.

Elisabeth Nilsson

Universitetslektor, pedagogisk utvecklare

Default user image.

Breaking Catch-­‐22 of Engineering Education for Sustainable Development: An Example of Parallell Learning of Teachers and Students

Författare

  • Johanna Lönngren
  • Daniel Jacobsson
  • Erik Mårsell
  • Elisabeth Nilsson

Avdelning/ar

  • Fasta tillståndets fysik
  • Fysiska institutionen

Publiceringsår

2012

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag: abstract

Ämne

  • Condensed Matter Physics

Conference name

Improving Student Learning symposium 2012

Conference date

2012-08-29 - 2012-08-31

Conference place

Lund, Sweden

Status

Unpublished